Bestel- en retourbeleid

Verzenden

Verzendkosten

Voor het verzenden van je pakketje rekenen we een klein bedrag aan verzendkosten. De verzendkosten per soort pakketje vind je in het volgende overzicht.

Nederland
Bestelling tot €50,00 – slecht 5,95 verzendkosten
Bestelling boven €50,00 – Gratis verzending!

België
Bestelling tot €50,00 – slecht 5,95 verzendkosten
Bestelling boven €50,00 – Gratis verzending!

Duitsland
Bestelling tot €99,00 – slecht 7,95 verzendkosten
Bestelling boven €99,00 – Gratis verzending!

Verzendtijd

Alle pakketten van De Tacklebox worden verzonden met DHL. Zodra wij je bestelling aan DHL hebben afgegeven, ontvang je van ons een email met daarin een track & trace code van DHL. Hiermee kun je de bezorging van je pakket volgen. Dit kun je doen via de website of via de app op je smartphone.

Wat is de levertijd van mijn pakket?
Als je bij De Tacklebox op een werkdag voor 16:00 iets bestelt, verzenden wij, indien alles op voorraad, nog dezelfde dag. Bestel je ook producten met een langere levertijd, dan sturen wij wanneer mogelijk eerst de voorradige producten naar je op zodat je niet hoeft te wachten. DHL zal het pakket in de meeste gevallen de volgende dag bij je aanbieden.

Bezorging in België en Duitsland
Als dé karperspeciaalzaak van Nederland zijn we ook erg blij met vissers uit België en Duitsland. Daarom hanteren we scherpe verzendkosten en proberen we het pakket ook zo snel mogelijk bij je thuis te krijgen. Houd rekening met maximaal 1 dag extra levertijd als je het pakket in België of Duitsland wil laten bezorgen.

Retouren

Retouren

Ben je binnen de 14 dagen bedenktijd toch niet tevreden met één of meerdere van je bestelde producten, dan mag je ze altijd retourneren. Laat ons dit even weten in een mailtje met je gegevens, ordernummer en voeg het retourformulier bij voor snellere afhandeling. Binnen een aantal dagen na ontvangst storten we het volledige aankoopbedrag weer terug. Enkel de kosten voor retour van jou thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening.

Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan De Tacklebox geretourneerd worden.

Schade en Garantie

Ondanks zorgvuldige verpakking kan het in een uitzonderlijk geval toch gebeuren dat je bij aankomst een product met gebreken ontvangt. Heb je een kapot product ontvangen, neem dan altijd eerst contact op via info@detacklebox.nl. Stuur ook een goede foto van het defect mee.

Versturen

– Zorg er voor dat het product schoon en representatief is.
– Verpak het product in een stevige doos met voldoende bescherming. Dit voorkomt schade tijdens het transport.
– Het product moet compleet, inclusief eventuele accessoires naar ons verstuurd worden. Alleen dan kunnen we het goed beoordelen.
– Let op, stuur je een molen of reel inclusief vislijn retour dan kunnen we niet garanderen dat deze lijn weer mee terug komt. Wanneer de spoel of molen wordt vervangen wordt de lijn niet overgespoeld.

Achteraf betalen met AfterPay

Achteraf betalen voor Nederlandse Consumenten

AfterPay – Achteraf betalen (Nederland)
AfterPay voert voor detacklebox.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat je een betaaloverzicht ontvangt van AfterPay. Met de AfterPay App kun je dit betaaloverzicht inzien en betalen, veilig en heel eenvoudig vanaf je smartphone. In de online omgeving Mijn AfterPay kun je jouw betaaloverzichten vanaf je computer of tablet beheren. AfterPay houdt je op de hoogte via pushnotificaties & e-mail wanneer er een betaaloverzicht voor je klaar staat. Ter goedkeuring van je verzoek om achteraf te betalen voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in zijn privacy statement. Mocht onverhoopt jouw verzoek tot betaling met AfterPay niet geautoriseerd worden, dan kun je jouw bestelling natuurlijk betalen met een andere betaalmethode. Je kunt voor vragen altijd contact opnemen met AfterPay. Voor meer informatie verwijzen wij je door naar AfterPay.

Achteraf betalen voor Belgische Consumenten

AfterPay – Achteraf betalen (België)
AfterPay voert voor detacklebox.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat u een betaaloverzicht van AfterPay ontvangt per e-mail. In de online omgeving My AfterPay kunt u uw betaaloverzichten vanaf uw computer of tablet beheren. AfterPay houdt u op de hoogte via e-mail wanneer er een betaaloverzicht voor u klaar staat. Ter goedkeuring van uw verzoek om achteraf te betalen voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in zijn privacy statement. Mocht onverhoopt uw verzoek tot betaling met AfterPay niet geautoriseerd worden, dan kunt u natuurlijk uw bestelling betalen met een andere betaalmethode. U kunt voor vragen altijd contact opnemen met AfterPay. Voor meer informatie verwijzen wij u door naar AfterPay.