Klachtenbeleid

Klachtenbeleid

Heb je een klacht?

Dan spijt ons dat zeer. Klanttevredenheid is voor ons namelijk prioriteit nummer #1. Maar soms slaan zelfs wij de plank wel eens mis. En daar ben jij dan de dupe van. Dat mag natuurlijk niet gebeuren.

Hoe nu verder?
We lossen je klacht graag op. Dat lukt het snelst wanneer je contact op neemt met onze winkel en vraagt naar Martin of Harnold. We zijn op de volgende momenten te bereiken via telefoon, mail, Twitter en Facebook.

  • Dinsdag: 09:00-18:00 uur
  • Woensdag: 09:00-18:00 uur
  • Donderdag: 09:00-21:00 uur
  • Vrijdag: 09:00-18:00 uur
  • Zaterdag: 09:00-16:00 uur

Liever per post je geschil of klacht indienen? Dan kan je een brief sturen per post naar onderstaand adres. Binnen 3 werkdagen heb je antwoord.

De Tacklebox B.V.
Linthorst Homanweg 19
9411 KC Beilen
Nederland

ODR platform

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken via de eerdergenoemde mogelijkheden. Bij de Tacklebox gaan we voor de beste service en proberen we altijd een passende oplossing te vinden.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.”