DTB2020

Al 10 jaar een begrip

De Tacklebox is geopend in maart 2013. Onze winkel is een mooi centraal pand van maar liefst 480 m2 in Beilen met ruime parkeergelegenheid en bomvol met de beste merken op karpergebied. Naast een prachtige winkel met een is De Tacklebox ook online te vinden om vanuit huis al jouw karpermateriaal te kunnen bestellen.

Winkel

Onze Visie

Er is bewust gekozen voor een combinatie van een winkel en webwinkel. Wij geloven heilig in het concept van een vertrouwde ouderwetse winkelomgeving waar het een gezellig samenkomen is van karpervissers die daar live de nieuwste producten kunnen beschouwen in combinatie met het online bestelgemak.

winkel2

Onze Beloften

De beste service en vakkundig advies op maat
Altijd als eerste de nieuwe producten
Een scherp geprijsd assortiment
Alle topmerken onder 1 dak
Snelle levering

Harnold Kikkert Eigenaar

Martin Post Eigenaar

Matthijs van Halm Winkelmanager

Thom Vredevoort Productadministratie

Wesley Vroom Marketing & Webshop

Nico Gooijer Winkelmedewerker

Gezelligheid & Advies

We werken met een team van gepassioneerde vissers die naast veel theorie-ervaring ook barsten van de praktijkervaring. Deze ervaring brengen we graag over op onze klanten. We denken met je mee, proberen voor alles een oplossing te vinden en dat lukt zelfs met de meest moeilijke vraagstukken. Niets is te gek, wij geven niet op en nemen alle tijd om samen met jou te zoeken naar datgene wat jij zoekt in je visserij.

Natuurlijk is De Tacklebox ook een plek voor gezelligheid met gratis koffie voor iedereen en genoeg plaats om met andere fanatiekelingen uitgebreid over jouw hobby te praten en de nieuwe producten te zien.

Trends & Ontwikkelingen

Bij de Tacklebox zijn we gek op gadgets, hebbedingen en andere nuttige producten. Door de warme banden met leveranciers en wereldwijde contacten zijn we altijd op de hoogste van de nieuwste producten. We maken daarbij zelf een selectie van wat is handig voor een karpervisser en wat niet.

Onze eigen vistijd speelt daarin een belangrijke rol. Door zelf regelmatig aan het water te zijn weten we precies waar behoefte aan is. In de opstartfase is reeds gebleken dat de karpervisser het assortiment van De Tacklebox waardeert. We streven ernaar om dat in de toekomst te perfectioneren.

Ruim 200 Topmerken

Het assortiment van De Tacklebox bestaat louter en alleen uit topmerken. We zijn waakzaam dat we daarbij zowel de beginnende karpervisser als de specialist kunnen bedienen. Voor iedereen wat wils dus, met de garantie van hoge kwaliteit en uitstekende service.

Ben jij nieuwsgierig naar merken als: Aqua Products,Avid Carp, CC Moore, Cygnet, Deeper, Delkim, ESP, Fortis Eyewear, Fox, Gamakatsu,JAG, JRC, Karpr, Korda, Mainline, Nash, PB Products, Ridgemonkey, Shimano, Skee-tex, Solar, Sonik, Sportex, Strategy, Trakker, Vass-tex of X-Line dan is De Tacklebox de place to be. Onder het genot van een kop koffie kun je genieten van deze snoepwinkel en ervaringen uitwisselen met andere karpervissers.

We helpen je graag!

Bij de Tacklebox kiezen we bewust voor kwaliteitsproducten die we aanbieden tegen zeer scherpe prijzen. Tegelijkertijd doen we ons best om de klant een zo goed mogelijke service te bieden. Heb je vragen over je onderlijnen, je aaskeuze, materialen of het water waarop je vist? Dan hebben Harnold, Martin en Matthijs altijd een antwoord.

Deze karperfreaks leven werkelijk voor het vissen en hebben altijd wel een nuttige praktijkgerichte oplossing voor je vragen. De Tacklebox in Beilen heeft zich na de eerste maanden al ontwikkeld als trendsetter. Door de achtergrond van Harnold als actief KSN bestuurder en door Martin zijn werkzaamheden als productontwikkelaar slagen ze er keer op keer in om de nieuwste karperproducten in de shop te krijgen.

Veelgestelde vragen

Stap 1
Heb je alles gevonden wat je wil bestellen? Klik dan op de knop “Bestellen” om direct naar de afrekenpagina te gaan. Kies anders voor “Overzicht” om jouw keuzes te bekijken en daarna op “doorgaan naar afrekenen”.

Stap 2
Op de bestelpagina kan je als eerste kiezen om in te loggen. Als je kiest voor ”inloggen”, voer dan je e-mail adres en wachtwoord in en klik dan op ”Inloggen”. Je hoeft niet een account aan te maken om een bestelling te plaatsen, maar het is wel makkelijker!
Problemen met inloggen? Bel of mails ons dan.

Stap 3
Vul nu al je gegevens in onder “Jouw adresgegevens”.
Wil je dat we je pakket naar een ander adres van bijvoorbeeld een vismaat verzenden? Klik dan op  “Verzenden naar een ander adres” en vul daar de gegevens in. Als laatste kan je nog opmerkingen voor ons toevoegen over bijvoorbeeld jouw wensen.

Stap 4
Controleer jouw bestelling en kies hier de betaalwijze die je wilt gebruiken. iDeal is de meest gebruikte betaalmethode in Nederland, maar we hebben ook  PayPal, Bancontact / Mister Cash, KBC/CBC, Belfius Direct Net,  SOFORT en Overboeking.

Stap 5
Lees en accepteer de algemene voorwaardenen duk op “Bestelling plaatsen.”
Je komt nu in een betaalscherm van onze betalingsprovider Mollie of een betaalscherm van jouw bank/betaalprovider. Volg daar de stappen. Na het afronden van de betaling kom je op een bedankpagina. Hier vind je het ordernummer en een overzicht van je gegevens en bestelling. Ook kun je de bestelling afdrukken. Je ontvangt van ons een email met daarin alle informatie over je bestelling.

Je kan bij ons betalen met iDeal, de meest gebruikte betaalmethode in Nederland, maar we hebben ook  PayPal, Bancontact / Mister Cash, KBC/CBC, Belfius Direct Net,  SOFORT, Creditcard en Afterpay waarmee je zelfs achteraf kan betalen.

Gebruik jij het liefst een betaalmethode die wij mog niet hebben? Stuur ons dan even een mailtje en onze techneuten gaan voor je aan het werk!

Voor het verzenden van je pakketje rekenen we een klein bedrag aan verzendkosten. De verzendkosten per soort pakketje vind je in het volgende overzicht.

Nederland
Bestelling tot €75,00 – slecht 5,99 verzendkosten
Bestelling boven €75,00 – Gratis verzending!

België
Bestelling tot €75,00 – slecht 5,99 verzendkosten
Bestelling boven €75,00 – Gratis verzending!

Duitsland
Slecht 7,95 verzendkosten op alle bestellingen

Alle pakketten van De Tacklebox worden verzonden met DPD. Zodra wij je bestelling aan DPD hebben afgegeven, ontvang je van ons een email met daarin een track & trace code van DPD. Hiermee kun je de bezorging van je pakket volgen. Dit kun je doen via de website of via de app op je smartphone.

Wat is de levertijd van mijn pakket?
Als je bij De Tacklebox op een werkdag voor 16:00 iets bestelt, verzenden wij, indien alles op voorraad, nog dezelfde dag. Bestel je ook producten met een langere levertijd, dan sturen wij wanneer mogelijk eerst de voorradige producten naar je op zodat je niet hoeft te wachten. DPD zal het pakket in de meeste gevallen de volgende dag bij je aanbieden.

Bezorging in België
Als dé karperspeciaalzaak van Nederland zijn we ook erg blij met vissers uit België. Daarom hanteren we dezelfde verzendkosten en proberen we het pakket ook zo snel mogelijk bij je thuis te krijgen. Houd rekening met maximaal 1 dag extra levertijd als je het pakket in België wil laten bezorgen.

Bezorging in Duitsland
Bestel je vanuit Duitsland? Houd dan rekening met een levertijd van 2 tot 3 werkdagen. Wij proberen uiteraard het pakket zo snel mogelijk bij je thuis te krijgen.

* Geen track & trace code ontvangen? Kijk dan goed je email na, het kan zijn dat de email in je spam of reclame map is terecht gekomen. Kun je de email echt niet vinden dan kun je natuurlijk contact opnemen met onze klantenservice.

Zeker heb je dat. Je hebt het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om het product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van jou thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 6,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van je vervoerder.

Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan De Tacklebox geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kun je contact met ons opnemen via info@detacklebox.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van je retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

In het kort: zeker heb je garantie!
We gaan namelijk voor de beste service van Nederland, en daar hoort garantie ook zeker bij.
We wilden hier de wetten over garantie neerzetten, maar bij De Tacklebox vonden we dit niet duidelijk genoeg, daarom hebben we de volgende garantievoorwaarden opgesteld:
  • De Tacklebox geeft je standaard 1 jaar garantie op geleverde producten.
  • Ontdek je direct na aankoop dat het product tijdens transport kapot is, dan vervangen we het direct kosteloos (indien op voorraad). Controleer daarom altijd direct op schade en test het product zorgvuldig.
  • Wanneer het product binnen de garantietermijn kapot gaat door materiaalfouten, fabricagefouten, of ondeugdelijkheid dan zullen wij het kosteloos repareren of vervangen. De Tacklebox behoudt het recht om te kiezen voor vervanging of reparatie.
  • Reparatie of vervanging van het product verlengt of vervangt de originele garantietermijn niet.
  • Aangekochte producten moeten ten alle tijden op een normale manier worden gebruikt. Met z’n drieën op een stretcher (hoe gezellig ook) of een zware spod met een gewone hengel werpen zijn voorbeelden van ondeskundig gebruik. Bij ondeskundig of ruw gebruik kun je geen beroep doen op de garantie.
  • Defecten veroorzaakt door invloeden van buitenaf vallen niet onder de garantie. Denk bijvoorbeeld aan vallen, stoten, schade door beknelling, waterschade, ondeskundig gebruik, enzovoort. Wel willen we in zulke gevallen kijken naar een passende oplossing.
  • Schade ontstaan door eigen reparaties of herstelpogingen vallen niet onder de garantie.
  • Stuur het product samen met je (pak)bon in de originele verpakking terug. Je kunt het product uiteraard ook in onze winkel afgeven. De Tacklebox is niet verantwoordelijk voor eventuele schade, ontstaan tijdens transport.
  • Voor reparaties die niet onder de garantie vallen of na de garantieperiode worden uitgevoerd worden verzendkosten in rekening gebracht.

Uiteraard!
Ben je binnen de 14 dagen bedenktijd toch niet tevreden met één of meerdere van je bestelde producten, dan mag je ze altijd retourneren. Laat ons dit even weten in een mailtje met je gegevens en ordernummer. Binnen een aantal dagen na ontvangst storten we het geld weer terug op je rekenening inclusief verzendkosten.

Heb je een kapot product, neem dan altijd eerst contact op via info@detacklebox.nl om je retour bij ons aan te melden.

Heb je een vraag over de garantie, stuur dan ook even een foto van het defect mee.

  • Zorg er voor dat het product schoon en representatief is.
  • Verpak het product in een stevige doos met voldoende bescherming. Dit voorkomt schade tijdens het transport.
  • Het product moet compleet, inclusief eventuele accessoires naar ons verstuurd worden. Alleen dan kunnen we het goed beoordelen.
  • Let op, stuur je een molen of reel inclusief vislijn retour dan kunnen we niet garanderen dat deze lijn weer mee terug komt. Wanneer de spoel of molen wordt vervangen wordt de lijn niet overgespoeld.
Ondanks zorgvuldige verpakking kan het in een uitzonderlijk geval toch gebeuren dat je bij aankomst een product met gebreken ontvangt. Neem in dit geval direct contact op met onze klantenservice. We zullen deze vervelende situatie snel en netjes oplossen.

Ook dat kan! Kies bij het afrekenen voor “afhalen in de winkel” onder verzending. Dan zetten we hem dan voor je klaar, inclusief een kop koffie als je dat wil.
Heb je verzendkosten betaald en haal je je pakket op? Dan krijg je die van ons terug aan de kassa.

Je gegevens zijn absoluut veilig. Alle gegevens worden opgeslagen op een server die aan de hoogste beveiligingseisen voldoet. Een aantal gegevens, zoals je wachtwoord, worden versleuteld in een databank opgeslagen, waardoor ze zelfs voor ons onzichtbaar zijn.

Wij slaan ook geen gegevens op die we niet nodig hebben voor je bestelling of garantie. Wil je weten welke gegevens wij van jou hebben of wil je ze laten verwijderen? Daar heb je recht op! Stuur ons een mail via info@detacklebox.nl en we nemen je vraag in behandeling.

Je bent te allen tijden zelf verantwoordelijk voor uw inloggegevens, dus zorg ervoor dat je deze niet zomaar aan derden verstrekt.